27
Jan

postedbyYousef

Ok, so yesterday there was this woman attending an art class at the Metropolitan Museum of Art in newyork, and while she was near one of the paintings, it happened to be Picasso’s “The Actor” painting, she fell on it and caused a 6 inch tear to the painting. “The Actor” is worth an estimated 130 Million. The woman went to court and was sentenced to 70 years in jail.

Nah! that last part is a joke 😛 But imagine if it was you who fell and tore the painting. I’d die on the spot.

Article

Thanks Taymoor

 

This entry was posted on Wednesday, January 27th, 2010 at 5:35 am

12 Responses to “Imagine if that was you!”

  1. A/Z says:

    I would act like mo3awaq :E “we’a we’a where am I! mo’a mo’a mom where r u! ” with some tears of course and they might take me to hollywood etha mesha el film :r

    [Reply]

  2. Bu Yousef says:

    People like her should only be allowed in museum/gallery gardens – and not near the flower beds.

    [Reply]

  3. kholoud says:

    OMG … Ana lo Menha Ma a6la3 bara elbeet Abd, this is a worthless work of Art… 9ej clumsy

    [Reply]

  4. nine says:

    I think i would either burst into tears or act as if i fainted !

    [Reply]

  5. Taymoor says:

    “worthless”? Its worth 130 million

    [Reply]

  6. Web Weaver says:

    Poor woman I can’t imagine what she is goign through right now…she will be a target practice to art fanatics :(

    [Reply]

  7. Dalal A A F says:

    Hi, I think I did a mistake by copying and pasting a comment… can you plz delet my comment. Thanks

    [Reply]

  8. Dalal A A F says:

    This is my actual message :)
    130million… 130million…. the woman must be having nightmares and admitted to the psych ward for dreaming about piccasso haunting her 😀

    [Reply]

  9. Yousef says:

    Dalal, ok done

    [Reply]

  10. pumkinah says:

    ymkn lo ana chan sawet 3mre mett fog`ha 😛 or yali 9ara3 loooooooooool

    [Reply]

  11. Wa6n_3Mri says:

    I’d pee my pant mn elkhar3a! lol

    [Reply]

  12. Mo says:

    I almost had a heart attack and kept on readying the “sentencing” part over and over and I couldnt go to the next line because I was in complete shock… 10 minutes later i continue as I phase out of my shock and read that its a joke! damn u ahahaha

    [Reply]

Leave a Reply


:

Disclamer: We at SOMEcontrast are not responsible for the comments submitted by the readers. The comments do not reflect our views either, but it's a free world after all.